به پرمحتواترین وبلاگ کاربران اینترنت خوش آمدید

عکس - کامپیوتر - ترفند - فتوشاپ - فیلم و کارتون - اینترنت - بیوگرافی - آموزش - یاهو و گوگل - جوک - sms

به پرمحتواترین وبلاگ کاربران اینترنت خوش آمدید

عکس - کامپیوتر - ترفند - فتوشاپ - فیلم و کارتون - اینترنت - بیوگرافی - آموزش - یاهو و گوگل - جوک - sms

بازی hotel giant 2

 

 

 پس از موفقیت بازی Hotel Giant که در سال 2002 به بازار عرضه شد،شرکت Jowood و Enlight Software تصمیم به توسعه ی این بازی گرفتند، که حاصل آن بازی مدیریتی Hotel Giant 2 شد !

 اگر با بازیهای مدیریتی آشنا باشید و از علاقه مندان به بازیهای مدیریتی باشید، قطعاً بازی Hotel Giant تا امروز یکی از بازیهای مورد علاقه ی شما بوده است. به طور کلی در بازیهای مدیریتی، مدیریت یک کسب و کار را به طور کامل به شما خواهد سپرد. مثلاً در School Tycoon مدیر یک مجتمع آموزشی خواهید بود یا در Airline Tycoon مدیر یک خط هوایی را به شما می دهند. در بازی Hotel Giant 2 شما همه ی کارهای یک هتل را از 0 تا 100 انجام خواهید داد.

  دقت بالای طراحان بازی، به جزییات باعث شده تا بازی مدیریت هتل Hotel Giant 2 یک محیطی بسیار شبیه به واقعیت بسازد. شما بایستی از چیدمان وسایل مختلف در اتاق لابی هتل، راه اندازی رستوران هتل،راه اندازی کافی شاپ، چیدمان صنلی ها در رستوران، استخدام نیروی انسانی ماهر که نقش بالایی در رضایت مشتریان خواهند داشت، طراحی و ساخت اتاقهای مختلف در هتل،مجموعه ی ورزشی هتل و بسیاری امکانات دیگر را انجام دهید.

 همان طور که گفته شد،به حزییات بسیار دقت شده، برای مثال به نظر شما هتلی که در مرکز شهر واقع شده است،بهتر است اتاقهای 4 نفره بیشتر داشته باشد،یا اکثر مسافران این هتل برای سفرهای کاری (Business Trip) به آن شهر آمده اند و بهتر است اتاقهای single باشند ؟ آیا اتاقهای دو نفره بهتر است دارای دو تخت یکنفره باشند ؟ یا ... . پاسخ به اسن سوالات نیاز به تجربه، مطالعات بازاریابی و ... دارد. به هر حال اگر می خواهید در بازی مدیریتی Hotel Giant 2 موفق شوید و رقبای قدرتمند خود را مقهور توان مدیریتی خود سازید، باید تلاش و دقت داشته باشید !

 Hotel Giant 2 ضمن بهیود بسیار از نظر گرافیکی در مقایسه با نسخه ی قبلی، از لحاظ منطق بازی و Engine نیز با تفاوتهای چشمگیری مواجه شده، و با اضافه شدن آیتم های جدید بازی را بسیار متنوع کرده تا جایی که شما تا مدت ها از این بازی خسته نخواهید شد ! در مقایسه با نسخه ی قبلی در تمام جنبه ها بهبود یافته است.

OS: 98/Me/2000/XP/Vista
CPU: 1.5 GHz
RAM: 512 Mb
Video card memory: 64 Mb
Disk space required : 2 Gb
 
  DirectX®: 9.0c 

 

 

  

 

 

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد